KURZY PRO DĚTI
IMPROTEENS
Chceš-li trénovat svou schopnost pohotové reakce a zároveň najít v sobě vždy klid na odpověď s nadhledem a humorem, přijď si užít divadelní trénink spolupráce a souhry s trochou adrenalinu. Naučíš se mnoho o sobě i o partnerství na jevišti, ale hlavně si užiješ radost ze hry.
STOPAŘI PŘÍBĚHŮ
Chcete poznat atmosféru 50. a 60. let 20. století? Dozvědět se, jak se žilo v totalitě od těch, kdo byli tenkrát mladí a zažili ji na vlastní kůži? Prostřednictvím vyprávění pamětníků a divadelně výtvarných aktivit vtahujeme žáky do příběhů z každodenního života a inspirujeme je k bádání o historii ve vlastní rodině. Právě každodennost v kontrastu s událostmi Velkých dějin umožňuje pochopit situaci a postoje lidí v této složité době.
Dílny jsou odlišeny dle věkové skupiny žáků, využívají přístupy dokumentárního a autorského divadla, storytellingu a výtvarných technik. Zúčastnit se může třída, ale i menší skupina dětí.
Dílny můžeme uskutečnit ve vaší škole nebo v domovském prostoru TisíciHRAnu, Podskalská 14, Praha 2. P ro více informací a objednávek kontaktujte Janu Belecovou, 777 121 680, jana.belecova@gmail.com
KURZY PRO DOSPĚLÉ / Akreditované MŠMT
VYPRÁVĚNÍ MALBOU
VÝTVARNĚ DIVADELNÍ SEMINÁŘ se zaměřuje na propojení procesu výtvarné tvorby s tvorbou divadelní. Využívá přitom jak výtvarných, tak psychosomatických postupů i práce s osobním projevem. Účastníci vytváří malby, vypráví příběhy a stávají se součástí dramatické situace. Během procesu jsou sobě navzájem zdrojem inspirace a vyzkouší si i týmovou práci na výsledném díle. Své příběhy a pocity zpracují pomocí výtvarných technik, her, cvičení i divadelní improvizace. Získávají tak zkušenost s autorským vystupováním a inspiraci k propojování disciplín v tvůrčím a potažmo i pedagogickém procesu.
STOPAŘI PŘÍBĚHŮ
Prostřednictvím postupů dokumentárního a autorského divadla se účastníci ponoří do příběhů ze své osobní či rodinné historie. Autentické příběhy zpracují pomocí her, divadelní improvizace a výtvarných technik. Získají tak zkušenost s postupy dokumentárního divadla i živým vyprávěním obohacenou o psychosomatický přístup a týmovou práci na výsledném tvaru.
Pedagogové si díky inspiraci postupy dokumentárního a autorského divadla inovují své dosavadní pedagogické prostředky. Psychosomatický přístup jim pak pomůže rozvinout také individuální schopnosti k veřejnému vystupování a kreativní týmové spolupráci.
DIVADELNÍ PROJEKT – AUTORSKÉ DIVADLO
a další kurzy Živé pedagogiky pro učitele i veřejnost najdete na www.zivapedagogika.eu
